Kde nás najdete

Napište nám




Adresa

Náměstí pod Lípou 6, Praha 5 – Holyně, 154 00 | NAVIGOVAT

Kontakty

Zuzana Horká (+420 774 444 583) / info@holynskastodola.cz
– termíny, organizace, výzdoba

 

Jan Horký (+420 777 618 685) / dj@holynskastodola.cz
– DJ, aparatura

 

Šárka Růžičková (+420 737 239 767) / ubytovani@holynskastodola.cz
– rezervace ubytování

Dokumenty ke stažení

Provozní řád
Plánek areálu
Ubytovací řád
Půdorys pro 1NP a 2NP

Často kladené otázky

Máte na nás dotazy? Zkuste se podívat na naše FAQ. V případě jakýchkoliv jiných dotazů nás neváhejte kontaktovat telefonicky nebo mailem.

Máme den před svatbou na svatební přípravy?

Ano, v ceně pronájmu máte odpoledne před svatbou na přípravy a dopoledne po svatbě na vyklizení.

Můžeme mít vlastní catering a pití?

Ano, můžete si vše zařídit podle Vašich představ.

Můžou do areálu psi?

Pouze po předchozí domluvě.

Můžeme si na svatbu pronajmout pouze část prostor – jenom stodolu nebo jenom chlév?

V hlavní sezóně (duben – říjen) pronajímáme na akce pouze celý areál, mimo hlavní sezónu je možné pronajmout jen chlív, jelikož je zde zavedené topení.

Jsou termíny v týdnu za výhodnější cenu?

Ne, cenu za elektřinu a vodu nemáme ani my v týdnu levnější ☺

Jaká je u Vás dostupnost na MHD?

Do Holyně jezdí autobus a vlak ze Smíchovského nádraží a zastávka tramvaje Sídliště Barrandov je od stodoly vzdálená cca 7 min.chůze.

Můžeme mít na akci živou kapelu?

Jakákoliv hlasitější hudba může hrát pouze v prostorách bývalého chlíva, preferujeme reprodukovanou hudbu, živá hudba pouze akusticky a po předchozí konzultaci s námi.

V kolik hodin musí být akce ukončena?

Nejpozději do 1 hodiny ráno musí být akce ukončena a hosté se musí přesunout do ubytování nebo do svých domovů.

Nenaruší přesun hostů do prostor bývalého chléva zábavu a průběh akce?

Ze zkušeností to tak nebývá. Prostory chléva jsou přístupné po celou dobu akce a hosté tam tráví čas i přes den. Okolo 18.hodiny většinou začíná hrát hudba k tanci a hosté se tam přirozeně přesouvají za taneční zábavou.

Musíme po akci prostory uklidit?

Ne, důležité je prostory VYKLIDIT, tudíž odvézt si všechny věci, které jste přivezli. Včetně lahví a odpadků.

Je možné u Vás zařídit i svatební obřad?

Ano, obřady děláme v zahradě nebo při nepřízni počasí i ve stodole. Oddávajícího si snoubenci zařizují sami na matrice nebo např. přes Unitářskou církev. K dispozici je slavobrána, lavičky k obřadu a přenosný reproduktor.

“ Potěší nás, když se staneme malou částí Vašeho velkého svatebního dne ”

Holyňská stodola